Sömngrus


Nu har jag varit vaken en halvtimme, men det känns som att jag har varit vaken hela natten. Skumt. Jobb idag, kommer hem halv nio. Det känns alltid lika opeppt att komma hem så sent, men det hela blir väl bättre när jag har körkort.. Kommer man ju hem på studs liksom.

Mja, vad ska jag säga? Gårdagen spenderades hos Anna. Eller ja, Humle&Dumle och Dr Bombay, typ.
Kolla på Ugly Betty och DH. Käkade kladdkaka (ska nog sluta upp med det, händer nog lite för ofta), åkte hem.

Fick ett sms från pappa nyss, bara för att man talar om trollen, typ.

"Hej mina döttrar
Det var länge sen vi hördes av och träffades.
Ring gärna
Trevlig helg Kram Pappa"


Kommentarer
Postat av: Weibchen

Sött med SMS från papsen ^^

2007-05-16 @ 15:34:40
URL: http://weibchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0