Kärleken

Igår kom Frida över, det var länge sen det bara var vi två, alone. Hur mysigt som helst! Vi gick ner till Hagens Livs med ihopskramlade pengar, köpte de obligatoriska crunchisarna. Mm. Sen, Oprah Winfrey och fixa fluffigt hår. Dvs, jag slängde ner mitt huvud i Fridas knä och krävde lite huvudmassage. Mmm.

"Det är ju en speciell dag idag, vi firar nått idag" nått i den stilen sa hon. Hmm. Eftersom jag har varit (är) sjuk så har jag ingen som helst koll dagens datum, men jag visste ju att det var dags snart.. Frida och Jai firar fyra månader, och jag och Tomas - nio månader.

Tiden går verkligen fort när man har roligt, tycker nästan att det bara var någon månad sen det var sommar sist, och vi var i parken varje dag och lekte med alla barnen, alla vi. Det har gått så fort!

Det bästa är ändå att jag är så säker på att det här är rätt! Det finns ingen annan jag vill vakna upp bredvid, bli morgonpussad av. Det är bara så jävla rätt. Känns i hela kroppen!

Så kommer T hem, smyger fram genom dörrhålet med en blombukett. Öppnar snabbt papperet, - röda rosor!
Jag är så glad för att jag har det jag har.. jag är nöjd precis som jag är, med det jag har, med dom som älskar mig.
Jag behöver inget mer, inget mindre.

Tack för att ni älskar mig - det är besvarat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0