Jack Black

Wait, ligger och slötittar lite på "Schakalen" som går på femman. Tror att det stavas så, orkar inte bry mig just nu. Upptäcker till min förvåning att min all time favvis, JACK BLACK (!) gör en pissig liten biroll i denna tråkiga rulle.
Aj fan, nu blev han sprängd i bitar. :/ Det bådar inte gott.. Nu är filmen ännu sämre än vad den var innan.

Haha. :D Richard Gere är också med, han försöker sig på att spela irländare. Kan inte tänka på nått annat än att han har kilt, yxa och säckpipa i handen samtidigt som han slätar ut Julia Roberts (Pretty Woman, you know?)

Typ, Ground-keeper Wilie i The Simpsons. :D Hihi.. jag kommer drömma sjuka drömmar inatt!

Näe, sorry.. Här får ni en bild på snyggingen. Jack Black IS THE SHIT!
Han ser lite stenad ut.. :S Men ändå, ett sånt skägg går alltid hem!

image54

Bilden lånade jag från google. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0