I wish I was a hairdresser with flowers in my hair

Hm. Jaa, då var det klarre! En omvandling av Annas hår, det såg faktiskt fint ut, men det blir nog ännu bättre när det är torrt. ;) Blekte och färgade hennes hår. Höll på att typ, eh, svimma av ammoniaklukten sista rundan, råkade nog ta ett sniff för mycket! :P Kom två i En lång å en kort med, dammit. Jag vinner aldrig längre. Antar att jag har en jävla tur i kärlek istället. ;)

Fick träffa Putte också, hur fin kisse som helst! Det första han gjorde när jag kom var typ att hoppa upp på min axel och nosa lite. Men jag tror att han mest var ute efter att komma upp på hatthyllan. Dolda avsikter. ;) På vägen hem ringde jag Luis för lite samtal, det var så mörkt och läskigt överallt ju. :O Så visade det sig att han var typ tre sek från där jag var så jag fick skjuts ända fram till dörren. I like! 

Så kommer jag hem och välkomnas av Mio, fan, världens snuttigaste katt. Man får inte vara i fred en sekund, nu vill han ligga typ rakt på min stackars bärbara. För gulligt. :) 

Nu låter jag som värsta katt-tanten, men näe.. Jag lovar, kommer inte att ha 30 katter när jag är gammal. Ev kommer jag ta hem några svanar då och då, med bara skadade, promise! :P Okej, näe, det där var inte roligt.. 

Hmms.. Nu är jag trött som en gnu, funderar på att släpa ut täcket till soffan och somna här. :D Like the old days! Synd att min old soffa inte är kvar då, den var fan så mycket skönare än den här. Dumt. Den var röd också. :) Fin! Nej, lite mycket dravel nu va. 

Imorn ska jag upp kvart över sju igen, jobba jobba. Dock är jag ledig måndag-tisdag, sweet. Och ledig i helgen som kommer också.. Me want to! Min käre pojkvän och tillika sambo is away today, träffar lite killpolare och så. Jag kan tänka mig att det kan bli lite mycket östrogen när vi tjejer håller igång riktigt ordentligt. ;) Hoppas min snutt har riktigt jävla kul, det förtjänar han efter allt jourjobbande denna vecka! 

Nu ska jag köra med lite liniment. Jag tror (inbillar mig?) att det lindrar lite. Känns bättre iaf. :)

Herrå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0