Hat.

Just nu riktar jag mitt hat mot... TADAAA! MIN MOBIL.

Den är allmänt elak och dum i huvet. Om jag vore liiite mer impulsiv så skulle jag kasta ner den i toaletten och spola. Tre gånger. Får se om den överlever det liksom! Eeeh. - Varför så arg? Jo. Jag flyttade några filer (alla bilder jag hade på mobilen till själva minneskortet, då försvann alla datum. Gay.)

Iaf, slutade tidigt idag, sweet som fan. En helt schysst dag på jobbet gled förbi, inga onda kunder idag inte. :)
Hittade två Tight-asses på busstationen och vi gick och käkade grillbiff med pompa på Stadion. Snobbigt värre. Men gott var det. ;) Drack en varsin öl.. Gick över till grannbutiken och Anisch bjussade på mjukglass. :D Tror minsann att hon känner sig lite rik just nu! Får se om det håller i sig tills räkningarna är pyntade.. ;) Tack söt!

Sen gick vi tre, glada i hågen, hem till Fredag och inledde vår DH kväll med lite Ugly Betty. I looove. Så jävla kul. :) Fast kvällens avsnitt var inte det bästa meeeen.. Hm, ja intresseklubben antecknar förstår jag! Anna friserade mitt hår också, en stor hårboll rakt på skallen. Men det borstade hon så snällt ut igen. Sen tiggde jag till mig lite fotmassage också. Mååhåjaja. Tack mina bruds. It was LOVELY!

Så, fick skjuts av Munk-Spunk hem i racerfart, springer upp för trappan, öppnar dörren.. Det är kolsvart. Tyst. Till och med katten sov. Smyger in i sovrummet. Där ligger Sparven och snarkar lite lätt. :D Så jääävla söt. La mig ner och pussade lite på honom men jag fick inte så mycket respons. Gick upp igen, katten kom igång och nu är det full rulle här. Mio slirar runt på golvet och leker med en... hårboll? Kommer säkert från mig. ;)

Just ja, gjorde världens kap idag! Köpte två å ett halv kilo fläskkarré idag på MM för 148 spänn. Haha.

Jag skulle ta mig i kragen nu och ladda upp typ 400 bilder i min bilddagbok, men icke sa nicke. Min jävla fittmobil ska alltid förstöra för mig..

Dagens idé.
Köpa en ny digitalkamera imorn!? :D

Kommentarer
Postat av: Awa

Sweet. Jag fick oxå 28. Är det bra eller dåligt? =P

2007-05-29 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0