Den Svenska SJUKVÅRDEN

.. äR sJUUk i hUvET!

..

Förstår mig inte på skiten. Jävla idioti. Vilken besvikelse!



Iallafall. Idag gled jag in till Norrtälje med Anna, vi hämtade mitt nya leg. :p Måste ändå säga att kortet inte var så taskigt iallafall. :D Anna tyckte iofs jag var skitful på det gamla också tydligen, så TACK! Detsamma då, biAtch. :p

:)

Sen gick vi och fikade på Cafe Hörnan. Jag beställde en macka och bjussade Anisch på en cola. Sitter vi ner en kvart och mackan har liksom inte koooommit ääään. Sega klubben. Nej, - då hade dom visst glömt bort att göra den! JAJA, MAN TACKAR! Så det tog en jävla stund att få sin jävla lilla macka. Missade bussen med tio minuter, baaajs. Jaja, gick iaf ner på stan och shoppade lite istället ;) En tröja som jag gått och spanat på i ett halvår typ, stor luva och shit. Mys. Ungefär som Annas gråa fast min är brun och cremevitrandig. Hah! Och en mörkgrön skjorta som jag ska modifiera lite.. och så köpte jag en ny dove-brunutansolgrej och flytande eyeliner.

Så nu är jag pepp! Ska sitta och tråka en stund.. sen ska jag ut på äventyr! Och vad det innebär ska ni bara skiiiit i'!

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Awa

jag skojade ju... =(

2007-05-09 @ 18:26:50
Postat av: Patricia

Awa: Jag med!

2007-05-10 @ 07:42:58
URL: http://smokingcankill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0