- Vart tar bajset vägen när man spolar?

Sitter och kollar på Oprah Winfrey. Seriöst. Hon tar upp muppiga frågor som hon "alltid har undrat över", som då till exempel, "var tar bajset vägen när man spolar?" Jag säger då det..

Jag har faktiskt varit ovanligt produktiv idag, det blev av att jag tittade på Kalle och Chokladfabriken. Hittade tre andra filmer som jag ville se, så jag kunde inte välja. :P Istället gick jag och diskade, bravo! Så tittade jag in i kylen och skulle äta lite frukost, då fick jag för mig att städa ur kylskåpet, tvätta av det invändigt och så. :) Skööönt. Lite vårstädning idag då, (kanske lite sent, men vafan).

Ännu en intelligent fråga då - "Var tar fettet vägen när man går ner i vikt?" .. Ooookej.

Var var jag.. jo.. städade kylskåpet, käkade lite sill. Jo, du läste rätt. SILL. I like it. Funderar på om man kanske ska ta fram kycklinglår och käka till middag. Vad ska ni äta till middag idag? I need inspiration! Ja just ja, fick den feta checken från ICA idag ju.. efter alla poäng så fick vi 150:-

Jävligt mycket ju! Eftersom man får 25 kr vid 2500 poäng eller vad det nu är.. Så det är finfint. Behöver handla lite jox men det kan vi kanske göra på torsdag.. för då är det röd dag. :) Jag ska iofs jobba, men T kommer ju vara hemma iaf.. Stackarn, han ska tvätta all vår smutstvätt på torsdag, för nu börjar det minsann sina i garderoben :P Tänkte jag skulle dra mitt strå till stacken och sortera den iaf.. så har jag hjälpt till lite ändå. Funderar på om jag ska ta och rensa garderoben nu också.. men jag är så velig när det kommer till att slänga saker. Idag lyckades jag faktiskt med ett stordåd!

Jag rensade min smink-korg och lyckades slänga en jädra massa! Im so proud.. Det är inte varje dag jag tillåter mig själv att kasta sånt "som jag kanske kan tänkas behöva.. nångång". Vilket innebär att det mesta ligger kvar, oanvänt eller tillslut gammalt och grått.

Noo, Mio är så söt där han ligger, på filtar och kuddar här i soffan bredvid mig. Ska se om jag får till ett kort..

image52

Han ser ju lite ut som en ekorre nästan. Buskatten!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jepp.. snuskigt :D BTW.. jätte söt kisse:)

2007-05-15 @ 16:17:16
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0