Yes!

Så, nu sitter jag i mina nya vita strumpbyxor myser. Känner mig fan så somrig idag. :D

Igår försvann vi ju iväg på inflyttningsfest, :) det var verkligen hur nära som helst hemmifrån, tog bara typ fem minuter att gå. Brabrabra! Vi var först där, snackade lite med Pluff och det var hur trevligt som helst. Jag drack mitt vin och fick en öl av Tomas, och helt plötsligt så var klockan runt nio. :O Det citerades Borat och hiphipp, och jag kände mig hur hemma som helst. :D sa kanske inte så mycket men jag skrattade och höll med, ;)
älskar hipphipp!

så bjöd jag över snuttisarna, och smörgåsen var ju där också.. haha. han blev nog lite ställd, sucker!
iaf, vi försvann ner på veras för vår dricka var slut. väl där så köper vi öl, sätter oss. stället är typ.. dött. :P ovanligt! bara väldigt hög dålig musik. Höhö. men så kommer servitrisen med tre öl, och säger "med hälsning från ägaren".. baajs. skulle vi inte kunnat fått dom idag istället liksom? vi skulle precis gå när vi fick dem typ. :) men det vara bara att dricka så mycket man orkade så att man inte verkar otacksam ;) sen skyllde vi på att anna mådde dåligt och att vi var tvugna att gå hem, men att vi skulle komma tillbaka imorn. :D

så tack ägaren! det var ju han som kom och levererade våra pizzor häromdagen. specialdelivery LIXXXOM!

men ja, det var det  :) sen travade polarn hemmåt och jag och brusschan gick tillbaka till kalaset. där var det full rulle, typ bara boys kvar. :) astrevliga allihopa!

senare rullade jag och t hem till vattensängen för vidare äventyr! kul som fan, jag tror faktiskt att denna kvällen t o m kan toppa gårdagen ;) ikväll kommer alla se ut som att vi ska på nobelmiddag! jag ska ha min svarta klänning och t ska ha skjorta och kavaj, ;)

kommer blir hur fint som helst. nu ska vi softmysa i soffan. pusskramhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0