Tvättstuga

Mina grannar är sjuka.
I huvet.

Om en tvättid börjar kl ett så börjar den ju kl ett. Och inte, kvart tjugo över ett.
Jag och Anna kommer ner i tvättstugan, så sitter det två bimbos på en bänk och bara sitter.

Eh? "Anna, vad är klockan?" - "Ja, den är över ett iaf.." .. "Vad väntar ni på då?"

Så har fittungara grejer i en tvättmaskin, fem minuter kvar. "Tvättmaskinen går efter".
Mm, visst att en tvättmaskin kan gå efter. Jävla dumpucko. Kan ju inte vara så att det var dom som slängde in grejerna när dom visste att tiden inte skulle räcka.

ARG. Så går dom iaf, medans jag och Anna sorterar smutstvätten. Så upptäcker jag att dom har grejer kvar i torktumlaren också. *piiiiip* Kastade in dem i torkrummet (som dom har till kl sexton noll noll), jävla gaaaaay...

Lättretad idag kanske. Men åh, dom sa liksom inte ens tack, tjugo minuter av min tvättid blev ju baxad.

Cräjsy. Snart kommer Frida iaf, kanske Jens också. :) Vi ska äta pannkakor. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0