tomt

på något konstigt sätt känner jag mig tom. har haft en helt jätteskön dag med pyssel (blomplantering) och mys (balkonghäng och ciggisar) men ändå.. jag hatar att det blir såhär. en tomhetskänsla. jag är så jävla.. gay gay gay! bajs!

kastar mig in i nya grejer utan att känna efter om det är det jag vill satsa på. nu är det skolan som jag tänker på såklart, trodde verkligen att det var min grej och jag tänkte till och med söka till lärarprogrammet (en gång till) och verkligen ligga på och verkligen.. komma in och utbilda mig. det känns inte längre som om det är min grej.

jag har alltid gillat att gå i skolan, jag hatade alltid sommarloven (tills det att jag började gymnasiet), för då hade jag inget att skriva. kefft. jag var lite mobbad. men ja, det var så, jag längtade liksom tillbaka till skolan. nu längtar jag bort.

jag får fetångest när jag tänker på det där äckliga studielånet, mår illa. hatar att behöva låna pengar.
allt känns bara så jävla kukigt nu. ska stanna hemma imorn och fixa allt. tänka. söka det där jobbet kanske..

vad vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0