Solsken solsken solsken

Alltså, helt underbart väder för att vara mars! Det är nått skumt med det här... hummm..

Gårdagen spenderades med min sambo, Frida och Anna, bakandes kladdkakor och typ, eh, hundra bullar! Skulle ha blivit sockerkaka också men mjölet tog visst slut. Saaa ju att vi skulle köpa två pkt, Anna. ;)

Dagen innan dess så färgade mah grrls mitt hår, det blev huuur bra som helst! Tack så mycket! Fick till och med beröm av E på "Veras", höhö. Eeeeh..

Igår efter bullbaket cruisade vi ner till Veras och käkade världens godaste jävla sallad. Ååh. Extra allt förutm själva grönsalladen. Hihi. Bus! :)

De senaste dagarna har jag inte gjort ett skvatt förutom att hänga i solen och haft det jävligt soft. Nothin compares to that! Och idag ska jag frida och anna in till norrtälje för att inhandla.. lite hemliga saker. ;)
På lördag smäller det!
Livet leker som en hel flock med lax! Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0