Kom på

Sista gången jag träffade henne var på Sosse-konferencen förra året. Gah,jag kommer ihåg att jag kände mig så missplacerad bland alla tanter och gubbar, Frida var upptagen och pratade med någon annan. Vi fikade innan allting började, jag satt ensam vid ett bord. Så kom Joanna och jag blev så glad att se henne!! Hon kramade om mig och berömde (som vanligt) mitt röda hår och påpekade än en gång att hon också färgade håret med henna när hon var i min ålder. Haha. Tror att hon tog upp det varje gång vi sågs.

Den gången vi var i Litauen med aftonskolan, och besökte en fabrik. Hon började genast fråga ut direktören angående deras kvinnopolitik, haha.. Hon vågade ta upp sådant som ingen annan vågade.

Även fast jag inte träffade henne utanför politiken, så känns det jävligt.. tomt.
Livet kan vara så förbannat jävulskt. Fan vad arg jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0