Keeping up appearances

image31

bild: http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40262000/jpg/_40262267_routledge3_203bbc.jpg


Haha, så jävla bra serie.. Aj löve! Se den! Tror det var tv4plus den går på? Fin iaf. 
 
Koll på läget.. Min helg är uppstakad och klar! Känns jättebra! Jag och T är bjudna på tre födelsedagsmiddagar men vi prioriterar Annas partydag. :) Ska bli så kul! Och vi har de bästa prylsen.. hihihihi. Hon kommer bli såå nöjd! Hoppas vi iaf: :D Men man vet ju aldrig.. :S Alla kanske inte uppskattar en gigantisk latexpensel i röven?

Imorn är det gräsmatta och bullar som gäller. Rimbolivet leker, här vill jag leva, här vill jag dö. :) Eller jaaa... Puss! 
Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0