Första natten i vattensängen

.. och det går ju visst att sexa i en vattensäng. Hur bra som helst faktiskt!

Somnade till kluckandet av vattenmadrassen och drömde om pirater och spökskepp. Nej, skämt å sido, jag kommer inte ihåg vad jag drömde. :Y .. undrar om det är tecken på att man sovit jävligt bra? Dunno. När jag vaknade hade jag iaf två kuddar, och en mild nackvärk.. Ajje. Ska alltid hålla på och muppa mig när jag sover.

Idag är det ju final, det blir ingen tenta på fredag. Bläää. Det funkar bara inte. Jag fattar inte vad jag läser. Och nej, det är ingen idé att försöka. Så jag betackar mig!

Nu sitter jag och blickar ut över vardagsrummet, man ser faktiskt golvet nu. Undrar vad jag ska pyssla med idag. Disken är diskad, sängen är bäddad. Crunchiserna är sluuut. Hm. :) Hoppas att det blir nån IKEA-åkning idag :D
Fast jag blir oftast helt jävla nuts när jag åker till IKEA som sagt.. Blir oftast väldigt många värmeljushållare och andra mysgrejer. Det svämmar liksom över här hemma. :P

Neeej. Nu ska jag äta frukost. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0