dagens

alltså. jag är bara så fruktansvärt smaaart! tog fel på tiden helt brutalt mycket imorse. gick upp kl sju, trodde jag skulle ta tio över åtta bussen. men nej, så visade det sig att jag började kvart över tolv, fine tänkte jag. då går bussen tjugo över nio. nääe. den gick tio i tio.

suck. jag och hålla kolla på tider går fan inte ihop!

så här kommer en lista istället. snodde den från sabina. :) teoteoteo.blogg.se dvs :)

dagens låt:
say it right - nelly furtado
dagens ord: lättnad
dagens dusch: inte än iaf.
dagens frisyr: plattat och bra tills jag gick ut. då blev det frissigt. :|
dagens smink: lika SNYGG som vanligt.
dagens händelse: pratade inför klassen i tre minuter. lyckades hålla mig borta från ämnet BDSM. :D
dagens planer: ultimate MYS!
dagens vill ha: sex
dagens mening: "jag orkar inte mer, älskling"  .. :P  
dagens saknad: jag saknar mitt körkort. det som jag inte har, dvs. ge mig
dagens drog: rökta laxfenor
dagens tråkigaste: O's "redovisning" om medeltisk (?) dans. i cirkus två gånger så lång tid man fick på sig. dvs 7 minuter om nån jävla medeltidsdans, när han började snacka om danssteg och blockflöjter så slutade jag lyssna. ffs.
dagens roligaste: bio ikväll :D
dagens finaste: Toooomas.. :)
dagens sämsta: jag kommer inte orka äta så mycket godis för jag är proppmätt på god mat. :( dagens ilandsprolbem! tjitjing.
dagens bästa: såg gubben som pratade i "boktipset" eller vad den hette, det där barnprogrammet.. nanana.. när dom åkte runt i rymden på en massa kofertar. :) .. tomas: Lennart Helsings ABC!!
dagens sötaste: tomas tumme. ^____^
dagens idé: vi ska flytta till hus och skaffa ett eget litet rökeri. där vi kan röka laxfenor. därmed basta.
dagens måste: ingenting!
dagens dricka: en fanta och vatten... D:
dagens köp: fyndade på killavdelning på hm i uppsala. wiiii. och kallingar till tomas. mat för 500 spänn. iiik.
dagens telefonsamtal: det blev en anisch special. hon har ingen mottagning i den där jävla stenbunkern till arbetsplats.. morr. .
dagens mat: frukost; vitlöksbaugette och minestronesoppa. lunch. en macka med fetaost och rödlök. middag; laxfenor, toast med chevreost och honung. varmrätt; pasta med tonfiskröra efterrätt; GODIS på biografen. :D hmm..konstigt att jag är mätt dårå.. .
dagens skratt: mjaaaa.
dagens sjukt: att jag faktiskt var nervös inför nördarna i min klass. :S
dagens kärlek: tomas och miopio.
dagens mående: segt i början för jag var vaken så länge och tomas bara låg och sov. pff. men nu är det toppen!
dagens tips: gå på bio. det är fint det. tenacius D FTW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0