Slöfitta, jag?!

Livet leker just nu, allt känns så jäävla bra. Det har inte kommit mig för att blogga speciellt mycket under den senaste tiden, har helt enkelt haft andra, bättre saker för mig. Suttit ute i parken i Hagen, tre dagar i sträck. Lyckades ju bränna mig på ryggen, så nu kliar det och fjällar det, men inte lika mycket som jag trodde att det skulle göra. Bra det iaf ju. :)

Som sagt, livet känns bra och lätt, inga svårigheter i min vardag längre. Vet inte vad det är, ljuset, värmen eller nått sånt, men jag blir så jävla happy under de varmare årstiderna. :) Känns som att vi är nykära igen, sweet som bara den. I torsdags så firade jag och T 10 månader tillsammans. Dagen spenderade vi i Uppsala, där vi sprang omkring bland guldsmedsbutikerna och var på jakt efter.. Förlovningsringar.

Det känns så rätt så det nästan är lite galet. Kan komma på mig själv med att gå omkring och flina bara jag tänker på det, heh.

Vi har också börjat kika runt lite efter en annan lägenhet, ev lite större, men framför allt, fräschare. RB är ju inte precis känt för att hålla hög standard. Står nu i kö för ett annat bolag, hoppas verkligen vi kan få nått nytt till hösten/vintern.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Förlovningsringar?! Men grattis! :D Vad roligt!!

2007-06-09 @ 11:58:38
URL: http://yourstokeep.blogspot.com
Postat av: .....

synd bara att han gjorde mig gravid den 18 augusti :) Lycka till!

2007-06-09 @ 18:14:18
Postat av: Trissan

Annie: Yes! :D Tack gumman. Sweet som fan!
...: Fortsätt intala dig själv det du. Men tack för lyckönskningen iallafall! :)

2007-06-09 @ 22:37:19
Postat av: ....

det var så lite så :)

2007-06-10 @ 12:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0