Blöt katt

Mm-hm, nu hoppade Mio upp i mitt knä, helt jävla dyngsur. Han har visst varit balkongen i regnet. Kewl.

Skitdålig uppdatering den sista tiden, I know. Men det har varit en del annat som kommit ivägen. Eller näe, jag har helt enkelt inte haft någon lust att skriva någonting här.

Idag är jag ledig, det var tänkt att vi idag skulle åkt till Uppsala och shoppa lite, fika, sedan hämta motorcykeln och jag skulle köra hem Don Vito. Men det REGNAR idag, så surt. Och Tomas har inget regnställ, inte så roligt att åka i regn då.

Idag ska jag vara effektiv, är inne på min första maskin med vittvätt, har lite handdukar och kalsonger och underkläder och skit som ska tvättas, sen är det slut! Har sprayat micron och ugnen med någon skum-spray, städa rent rent rent. Men det ska stå och dra några timmar. Orka vänta.

Nu ska jag ta en cigg.

Ps. Rachel Ray måste ju gå på exstasy eller någonting. Mer speedad människa får man ju fan leta efter! Ds.


Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

Kommer du bli en spätta nu då? Syftar på att Tomas har MC.. =)

2007-07-09 @ 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0