300

Min dag har var helt perfa. :) Skönt väder också, inte lika tryckande varmt som tidigare dagar, lite moln, lite regn. Mysigt! Jobbet gick verkligen bra idag också. Mamma följde med hem och Pinglan kom över. :) Jag, Tomas, mamma och syrran satt på balkongen och fikade en timme eller så, pratade massa gamla minnen. Those were the days!

Vill även hedra Marianne Larsson, som gick bort alldeles för tidigt. Du var en härlig människa!



Just ja. Jag har tagit bort min piercing också. Den gjorde bajsont. Men inte bara för att den gjorde ont utan för att jag funderat på det ett bra tag nu. :) That time is over for me, Patricia a naturelle! Eller ja, färgar ju håret iofs. Men det är ju med henna så.. :) Ska f ö  bli tillfixad imorgon av Friday, puss snutt!

Nej, nu ska jag mysa med min älskling igen. Imorn ska han åka till guldsmeden i Uppsala och kolla om min ring har kommit. :D Håll tummarna för oss!

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0