Ljusa stunder

2oo7

7/6 - Tomas och jag förlovade oss
Datumet sattes och ringarna beställdes.

19/6 - Jag tog körkort
Lyckan var gjord och uppkörningen var godkänd. Firades med pompa och ståt! Blomster och fin middag.

2/7 - Min födelsedag,
Extremt lyckad! Svärföräldrarna träffade varann för första gången och de kom överrens jättebra. Släkten samlad, nära och kära. Tårtorna var jättegoda och presenterna fina.

4/7 - Våra ringar kom
Kom hem från jobbet runt halv nio på kvällen. Möttes av en fin middag med ljus och ringarna i en vacker ask på bordet. Complete.

5/7 - Vi hittade vår drömlägenhet och tänker tacka ja till den
En två på 70 kvadrat. Andra våningen, egen ingång med trappa. Stort förråd. Stengolv i hallen, golvvärme i hela lägenheten. Helkaklat, stort badrum med stor dusch, tvättmaskin och torktumlare. Sovrum med stort fönster och dörr till vardagsrummet. Luftigt kök med bänkskivor i mörkt trä. Diskmaskin, microvågsugn, stor kyl och frys. Rymlig plats för matplats. Stort ljust vardagsrum, stora fönster. Rektangulär, stor fin balkong. Behöver jag säga mer?

7/7 - Jag och Tomas 11 månader
Sovmorgon i sängen, mysig frukost med rostade mackor och o'boy.


I'm in love with life. Jag är lycklig, känner mig lugn inombords.

image80

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0