Do that pussy right

Folk som beter sig som skit ska SKIT HA!


Ååh. Ångest, ångest, min arvedel i världen.

Eller snarare, tristess, tristess.





Förstår bara inte hur jag orkar. Att jag orkar bry mig. Vill bara att det ska vara fredag nu nu nu. Wilma kom ju till oss i morse, ett par timmar innan skolan för Ingela och Luis skulle åka iväg till Stockholm. Det var mysigt. En kvart efter att hon kom så åkte Tomas till jobbet, och vi satte oss framför teven. Jag somnade om och Wilma sprang runt med min trasiga kamera tydligen. :) Hon är ju bara för söt.


Jag har iaf fastnat för den där satans låten vi hörde i helgen. Haha. Den är ju bara för rolig. Som en liten vägledning, typ. Texten har ni här; http://www.metrolyrics.com/lyrics/1249749973/God-des_and_She/Lick_it_(_L_WORD


Neej. Om man skulle ta och sysselsätta sig lite då kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0