Hurra hurra för oss!

Grattis älskling, grattis till oss!

Finare par finns ju faktiskt inte. Sex månader idag. :)

Dock tjuvstartade vi lite igår. Ska ta och berätta lite om min dag, förmiddagen var ju verkligen.. spännande.
Började med att jag åkte till skolan helt fredligt. Strosar genom Uppsala, upp till Engelska parken där v i håller till. Kommer in, och upptäcker till min fasa att vi inte alls börjar kvart över tio, utan kvart över TVÅ! så det var bara att sätta sig och vänta. Jag är så jävla smidig. Suck. TVå timmars sittande. Hade ju iaf tid att plugga..

Sen var lektionen slut, gick och drack thé med Sofie från min klass. :) Satt där en timme med henne.. Gick ner på stan och köpte massa fina saker. :) Det är så fint här hemma nu så jag vill aldrig gå härifrån. :P

Så kom Tomas och vi gick till bion, köpte biljetter. Sen åt vi middag på en jättefin resturang! Påminde lite om Ett Glas i Norrtälje, men ändå inte.. Den här var mycket finare. Det skumma var att jag hade köpt thé tidigare, som hette Bill & Bull (jättegott, kom och smaka!) och så hetter resturangen också ja.. Bill & Bull. Lite scary. Men det var öööödet.

Så åt vi en jättegod middag, jag åt pasta med oxfilé och svamp och massa annat gott i, och Tomas åt vildanka, tror jag att det hette. Gott som satan. :) Efter det så försvann vi iväg på bion, Smoking Ace´s, den var riktigt rolig tycker jag, Tomas gillade inte den så värst mycket kanske.. Orkar inte förklara riktigt, men gå och se den! Efter det så gick vi till bilen i kylan, fan vad kallt det var.. Men så stannade vi en söt park och pussades lite grann då kändes det varmare. :) Och så åkte vi hem och hade myspys, jag somnade i soffan, trött som en gnu.

Note to self; måste lära mig att dricka whiskey nu så vi kan använda whiskeystenarna Tomas fick av mig igår.

Wiii... Och idag ska jag träffa Katrin och käka middag, yey!

Kommentarer
Postat av: Katten

Grattis på 6 månaders dagen! :)
Tufft att thét och restaurangen hade samma namn. Ligger nått bakom kanske, slumpen eller ödet, och varför? ;)
Låter som en fin fin dag iaf, trots att du va lite tidigt!!

2007-02-07 @ 10:53:57
Postat av: Alexzandra

Va härligt. Grattis får man väl säga;D jag o min sambo firar 1år om några veckor. Har inte kommit på vad vi ska göra ännu... :S Hela den helgen är fullspäckad med inplanerade saker så det finns inte rum för mer...

2007-02-07 @ 16:10:26
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0