uh.

var på jättebra humör hela dagen. druckit kaffe och myst med frida, pysslat här hemma, röjt lite. tog en lång varm dusch och hårinpackning, sen smorde jag in mig med brun utan sol. blekaste trissan ever, hjälp. :/ hoppas på att råda bot på det..

så ringde jag pappa, tänkte det kunde vara mysigt att do some catchin' up liksom. men så hade han hört att vi skulle skaffa hund (jag ville berätta det själv för jag vet hur anti han är djur överhuvudtaget) och så babblade han massa typ.. "är det verkligen nödvändigt, hur ska det gå egentligen, hur ska ni ha tid?" .. suck. bara för att han inte är djurvän så betyder väl inte att jag inte får vara det, eller? så det var en downer verkligen.. förklarade och berättade att vi har tänkt igenom det SÅKLART, och att det är bra tidpunkt i våra liv just nu. jag ska plugga hemifrån på distans och behöver något att aktivera mig med.. men det verkade han inte förstå heller, var varken stolt eller nöjd verkade det som med min utbildning.. så, jävligt kul. vad ska jag göra då? bli toppsosse, sen är han nöjd eller? tröttsamt som fan.

önskar bara att folk kan acceptera de val jag gör, det handlar ju inte om vad dom vill egentligen, det handlar om MIG.. och mina intressen. MINA VAL. så jävla svårt är det väl inte? jag har aldrig kritiserat någons val av yrke eller intresse, varför skulle jag? jag kan tycka att det var dumt att köpa en stor jävla segelbåt för 100 lax, men inte slänger jag det i ansiktet på honom? hans pengar, hans intresse. mina pengar, mina intressen. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0