oh.

länge sen jag uppdaterade här då. kan ju säga som så att jag har lite annat för mig... :) har haft det jättemysigt under julen, på julafton kom frida och jai över på trerättersmiddag med efterätter som jag och frida bakat några dagar innan.. cheesecake och vit chokladmousse. gött! och panacotta också.. hehe. svulla liksom. lax och avokado till förrätt, revbensspjäll med kokt potatis, äppelmos och apelsinsås till huvudrätt. så jävla gott!

nu på morgonen har jag ringt runt som en galning, hamnat i 35 minuters telefonkö, blahblahblaaa... min syrra som är i kambodja har sökt utbildningar på universitetet, men så strulade det sig med antagningsbesked och skit, så jag ringde och tackade ja åt henne.. tur att man kunde göra så iaf, för imorn är sista datumet för jatackning typ.

nu ligger ebba och sover bredvid mig som ett plåster, lillskrutten. ska gå ut med henne om en stund när hon har vaknat, sedan in och ta en dusch och sen iväg och träffa friday.. promenad till coop eller ica.. ska köpa lite julklappar.. hehe.. på ica! rolig tanke.. ett paket leverpastej liksom. ;) nä. men dom har ganska mycket prydnadsgrejer och sånt, min styvmorsa är helt insnöad på änglar så tänkte kolla om det fanns på icis. åh, jag vill duscha! luktar lite blöt hund om mig.. och gammal deodorant. haha!

skönt att jag är älskad ändå. nu ska jag käka en skinkmacka! myms!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ar hur alskad som helst! Tack sa himla mycket for att du fixade kurserna at mig! Ni verkar haft en jattemysig julafton, och vit chokladmousse later ju inte helt fel... ;) Idag har jag och sanna svullat i choklad.. hittade en jattefin chokladbutik med fin belgisk choklad, till typ inget pris alls! 9 bitar kostade 35 kr, brukar kosta 15 kr biten hemma.. :D Sa vi kopte oss en takeawaykaffe och satte oss pa hostellet och njot av en bra ok och gott tilltugg. Inte helt fel! Massa massa kramar fran en som faktiskt langtar hem litegrann... *saknar dig*

2007-12-29 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0