lista. enjoy. tråk.

· Vad är det bästa med dig? ? - jag är mysig.

· Vad är det näst bästa med dig? ? jag är en bra lyssnare.

· Vad är det sämsta med dig? - humöret som kan gå i vågor.

· Hur var du som barn? - jättebusig och rätt elak egentligen. jag kom undan med allt!

· Har du bra kontakt med din familj? - ja, absolut.

· När hånglade du med en man första gången? ? oj, länge sen ju.

· Har du varit intim med en kvinna? - ja.

· Har du varit kär? - ja!

· Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? - ca 3 år.

· Hur stora fötter har du? 40-41
· Hur ofta filar du dem? - när det behövs!

· (m) eller (kd)? - absolut INGET av de tu.

· När var du riktigt full senast? ? skitlänge sen.

· När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? ? njä, det kan jag väl inte påstå.

· När dansade du senast? - när jag lagade mat idag..

· Följer du någon Tv-serie? - DAYS OF OUR LIVES i mitt arbetslösa hjärta!

· Vilket stjärntecken är du född i? ? jag är kräfta. otroligt hemkär.

· Vad gjorde du nyårsafton 1999? - var med familjen hemma hos farmor och farfar

· Vilken roll hade du i skolan? ? jag var en katt i gymnasiet iaf.

· Boxers, briefs eller tanga? - huh?

· Vart vill du åka på storstadssemester? orka. >__<

· Vart vill du åka på solsemester? spelar ingen roll, bara det är varmt och skönt.

· Vill du gifta dig? - ja, faktiskt.det har kommit med tiden.

· Vill du ha barn? ? absolut. planerna finns här, ett gemensamt beslut minsann.

· Hur långa ögonfransar har du? - rätt långa med rätt mascara, typ.

· Hur håriga ben har du? - just nu; endagsstubb.

· Brukar du bada på sommaren? - mja, jag är lite av en badkruka..

· Älskar du alla former av sport? - nä, verkligen inte.

· Vilken skiva/download köpte du senast? - vet icke!

· Är du för ung för att äga vinylskivor? ? jag har några, är jag gammal då eller?!

· Lyssnar du på radio? Vilken kanal? - ja, p3 såklart.

· Är du med i någon fackförening? - nej, inte längre. när jag börjar jobba och har råd med avgifterna ska jag gå med igen, det är viktiga grejer faktiskt. en bra trygghet.

· Gillar du parmesan? ? i lagom dos, typ.

· Har du gjort något kriminellt? ? joråsatteh.

· Knarkar du? - jag röker, vanliga cigg dvs.

· Vad heter din bästis? ? jag har många bra vänner men en extrabra. frida heter hon.

· Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? ? jag har ju inget jobb, haha.

· Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? ? diskar, städar, tvättar.

· Vad är det sista du gör innan du somnar? ? tänker ofta på hur olika handlingar har förändrat mitt liv, hur saker skulle se ut om vissa grejer inte hade hänt. allt har blivit det bästa som jag har det nu, och jag är så stolt och glad.

· Vad äter du oftast till lunch? - brukar inte käka lunch om jag är hemma själv.

· När åt du kött senast? ? idag. dock inte från ica.

· När hiv-testade du dig senast? - aldrig gjort, men vem vet vad tidigare folk kan ha haft lix..

· Sopsorterar du flitigt? - batterier, glas och tidningar. resten finns det ingen behållare för i soprummet tyvärr. : /

· Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? ? minst 1 kopp.

· Är du med i någon förening/organisation? - ja, ett parti.

· Har du några allergier/handikapp? - nä, som tur inte.

· När besökte du ett gym senast? - haha, jaadu.

· Äger du en cykel? - ja, men den har jag inte sett på evigheter. syrran har snott den.

· Prenumererar du på någon tidning/något magasin? - nepp.

(baxad av http://kaarlss0n.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0