Sound of silence

Satan i gatan vad varmt det är. Nu skulle man ju ligga på beachen eller nått. Inte sitta i en svettig stol i en folktom affär. Meen, sånt är livet.

Tog bilen till jobbet imorse, kände mig helt död efter en natt med skitdålig sömn. Vaknade vid tre inatt och trodde jag skulle åka till jobbet. Men jag var bara pinknödig. Sov som en klubbad säl till kl tio i nio, snoozade tre gånger.
Jag bara ÄLSKAR att gå och lägga mig när något gnager och skaver inom mig. Jävla rolit duh.

Sitter och spanar ut över tvättmedel och grillar, försöker se nån enstaka kund som kan komma och ge mig lite "tidsfördriv". En fråga, någon? Nänä. Är det så vi ska hålla på. Inte en kotte här. Känns peppt som fan.

Ikväll ska jag köra i 110 hem till Limbo. Hämta nyckeln, ta en cigg med Anna.
Imorgon ska det bli sämre väder, jävla passande eftersom jag är ledig då. Tackar tackar. Ska hämta morsans bil i Norrtälje, och hänga med mina ggrls på stan. Fika, shoppa kläder till Fredag? Mjo. Nått sådant ska det bli minsann.

På torsdag är det hämtningsdags och snyftsnyft på Arlanda kl 14,05. Som tur är slipper jag åka själv (för jag hittar inte där), M följer med. Askalas.

Jag hatar att bara sitta och vänta på att tiden ska gå. Hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0