Min lediga dag

Vaknade runt åtta av att min kissblåsa var i sprängnings-mode. Gick upp, pinka, skulle ta en cigg. Men så hände det nått. CIGGEN SMAKADE SKIT! Vilket betyder att jag har en förkylning på g. Alltid lika bra tecken.

Så nu har jag kurerat mig med 1g Ticacillin, och två persikor. Frukt ska vara bra har jag hört?

Idag får vi antagligen nyckeln till nya lägenheten också, så jävla bra! Då ska vi åka dit och bara gå runt och kolla, klämma och känna lite. I love it!


Min mobil har tydligen ramlat in på ICA också, ska se till att hämta den idag. Får se hur den ser ut, är det en 550i så behåller jag den! Är det den äldre modellen så får den åka tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0