Big girls don't cry

"I must take babysteps 'til I'm fullgrown"

Sitter vaken, vi gick och la oss men jag kunde bara inte sova. Alldeles för varmt, röksugen, pratsugen. Vill inte ringa och störa mina bruds nu, så jag tog med mig min iPod (i sin nya vita stiliga silikonkostyml!) ut på balkan som sällskap. Jag, iPoden och mina tankar. Ibland är det skönt att bara gå ut och sätta sig och röka en sisådär, tre fyra cigg på raken och lyssna på en bra låt på repeat. Tiden står liksom stilla, samma tankar, samma gångar.

Jag känner mig ledsen, det måste jag erkänna. Jag vill inte, för jag vill vara stark och så vidare.. men. Ja. Räcker man inte till så gör man det bara inte. Och det är inget i mig som människa som jag kunde göra, så är det. Man kan ju inte tvinga någon att prata heller, right? Det var lost för länge sen, känns det som. Men nu är det slut på patetiska försök iallafall, kanske ska tacka för att du gjorde slut på misären då.

Hur som haver. Mr Thorsten ringde mig häromdagen och deklarerade att det var dags för parkhäng i Norrtan, snajs tänkte jag och var redo att hänga på. Men icke, det blev inte av den dagen, ev dan efter. Får ett mess om att det är inställt, inte ens av Thorsten, och inget svar nånstans. Jaha? Bra där. Tänker att "Marielles blogg kan ju säkert ge nått svar på detta mysterium!" Jodåserru, svaret kan ni ju läsa där. En annan gång då, guys.

Imorn är det som sagt dags att åka till soptippen, yay. Kasta skräp. Porslin, my favorite.

Love it.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag vet att alla säkert tycker anledningen är sinnsessjuk but I need my weekly (helst daily då) dos of cock. =( Behövde spendera tid med Mister Chipspåse! :) Men! Det kommer fler tillfällen hoppas jag, så inte resterande skitsommar snöar bort eller nåt. Men om så är fallt - då jävlar! Då sätter vi oss där i parken & bygger snögubbar.

2007-08-14 @ 19:03:03
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0