Baxad lista, yaooo. Tack Anisch.

JAG ÄR: För pigg för mitt eget bästa.
JAG SAMLAR PÅ: Sakletare!
JAG BLIR GLAD AV : Mina vänner, familj, bra saker som händer, osv.
JAG BLIR TRÖTT PÅ: Blir inte trött på människor/saker, längre. Avtrubbad och inte ens förvånad.
VEM KRAMADE DU SENAST?: Min fästman. Doh.
VAD SA DU SENAST?: Helvetesjävlaskitspelbossjäveldödåhorfitta. Tyst för mig själv.. :)
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: Systrarna eller tjejerna.
VAD HAR DU NU: Jag har.. eh, obefintligt sömngrus i ögonen.
HAR DU SNYGGA SKOR? Så snygga att man får skoskav av dem!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: Kommer inte ihåg.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Nått skitprogram som är på nu. Magnum var nyss ju!
HAR DU KÖRKORT: Yes. FY FAN VAD JAG ÄR BRA.
BRUKAR DU KOMMA I TID: Ja, i tid eller så är jag för tidig.
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: Ha ha ha.
HAR DU BRA KONDITION: Jag springer ju inga maratonlopp precis. Bry sig?
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Kommer inte ihåg.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: WTF. Blandat!
KAN DU LAGA MAT: Jaaa.
VAD PLUGGAR DU: Jag är för gammal för sånt tjafs. Hehehe.
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: Dom funkar precis som dom ska!
ÄR DU SMART: HAHA :D
BLIR DU BRA PÅ KORT: Jag är bra i verkligheten.
VAD HAR DU PÅ DIG: T-shirt och trosor.
VAD SAKNAR DU: Eeh,
NÄR GRÄT DU SENAST: Kommer inte ihåg..
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Dumpucko?
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Mjäkmjäk.
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda.
ÄR DU NYTTIG: Stundtals ;)
PROJEKT JUST NU: Flytt 2oo7
VAD BORDE DU GÖRA: Sova, antagligen..!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Vad för människor riktar sig den här listan till?!
ÄR DU BLYG: Beror på sällskap.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Runt tio..
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED: Idrott är för mesar som fått för lite kuk.
VILKEN IDROTT HAR DU SYSSLAT MED? Men, neeej! Jag får kuk säger jag ju!
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Nja, näe. Egentligen inte.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Yes. Har man inte spytt offentligt har man inte levat ordentligt!
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR TJEJ FÖR EN DAG? Ta mig på pattarna varje dag! Nejmen jag var ju visst redan tjej. Suck.
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? En jävla massa folk. Men det är inte många kvar av dem.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Jag är nöjd och lycklig.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Vänner, familj, närhet och kärlek. Semester. :P
GÖRA IMORGON? Hämta morsan på Arlanda.
SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Var det inte Björn Rosenström på fredag i Norrtan? :D



Alltså. Sorry. Texten ser säkert helt fuckad ut, fel rader och grejer. Men. Jag. Orkar. Inte. Engagera. Mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0