Sänkt

Vilken seeg dag det har varit. Trött och sliten liksom. Efter frukosten på Veras så skjutsade vi L till norrtälje. dom hade lånat ut bilen till raggar-j, muppen. ¨så han hade kirrat ett sjysst punka på ett av däcken, ett annat var påväg att smälla typ, fälgen hade gått sönder eller vad fan det var. :S smidiga klubben  liksom.
vi kollade på film, fear and loathing in las vegas, grymt bra. haha. så psykadelisk. men ja,
jag sov ett par timmar på eftermiddag, runt fem, vaknade av att min sambo höll på att steka pannkakor. :) gottis!

jag känner mig inte utvilad för fem öre, ska snart ta en dusch och krypa ner i vattensängen tror jag.

näe. över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0