oh oh oh

kom ju på. :D jag har ju köpt vax. ;D nu jävlar legs, mwaaaa.


Kommentarer
Postat av: Mr_Atlet

Ni två asså, skulle ta fram piskan och skicka er på bootycamp å sen in i fashionschool! skämta bara hehe. Btw håller anna på med spray? fan, hmm kanske var henne jag råkade sända mitt nr till, blev nog lite fel isåfall. Aja nvm ha det jävligt nu och 12kg minus på 1 mån och 5 dar det ni!!!!
DARKEST REGARDS: Atlet

2007-04-25 @ 09:35:53
Postat av: Patricia

Mr_Atlet: Intresseklubben antecknar. Mvh

2007-04-25 @ 13:01:46
Postat av: Mr_Atlet

Asså det e Fridas storebror, jag råkade gå in på din istället för Fridas blogg. Men ok,intresset är fortfarande kallt? skämta bara. Ha det tjejen.

2007-04-25 @ 16:22:49
Postat av: Patricia

Haha xD Frida förklarade. Det är lungt. Sorry för min lite bitchiga attityd där men.. vad gör man. Ha det smutt!

2007-04-26 @ 10:42:54
URL: http://smokingcankill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0