jord under naglarna

tror jag hittat min favorit. gräva med händerna i jorde, fy fan vad underbart. våt jord luktar så jävla gott! ååh.. vill bara lägga mig i en jordhög i skogen och inte göra ett endaste skvatt. det ni.
 
imorse lekte jag barmhärtig samarit och betalade bussbiljetten för en tjej som skulle till stockholm. vid närmare prat så visade det sig att vi hennes vän var en bekant till mig. crääjsy. men jag är så snäll. i know.

okej. seriöst. den senaste tiden. slapparsle 2k.
känns bara som om jag vill sova bort hela året.

känner mig fruktansvärt otillfredställd (mentalt) men latheten tar överhanden.

fattar inte. men det är så det är, finfint. nu ska jag dricka te. t försvann iväg på jourjobb.
jag menar, det är ju titanic på tv och alla smultron och jordgubbar är planterade och står på bordet i köket.

så varför inte vila ögonen på leo och hans snyggiskompis fabrizio? kill me, plz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0