...

Från Stormbarn
Till: Trissan

2003-11-18

VIll bara säga att du är fruktansvärt vacker och underbar människa. de kan låta kliché men så är det. Det krävs mycket att förtjäna en som dej. Tack. 


______________________________________________

Hallstavik, första egna lägenheten. Kommer ihåg när Micke kom över och drack thé bland kartonger och junk, haha. Kommer ihåg hur det luktade, pappersbruk, ännu värre i hans del av stan än min. Eller när vi var på fest hos Micke, alla vi, verkligen alla var där typ.. haha. De festerna alltså, på surbrunnsgatan också.. galet i tell you! iaf, den festen hos micke när jag och lars fick släpa hem fredrik och anna till mig för dom var så fulla. >___< väl hemma så käkade dom mig ur huset! ugnsbaugetter och osten rök.

shit, varför hade jag aldrig fest där för?! hade ju rockat röven av hela hallsta.. nej just det, det var bara en av alla som betydde något som kom och hälsade på.. så var det ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0